Bezpieczeństwo techniczne systemu – Safety

Oferujemy następujące usługi w zakresie modelowania bezpieczeństwa systemu:

Planowanie bezpieczeństwa systemu, dokumentacja i obsada stanowisk Opracujemy dla Państwa zaplanowane podejście do realizacji zadań związanych z bezpieczeństwem i zapewnij wykwalifikowanym ekspertom ds. Bezpieczeństwa systemu realizację określonych zadań.

Systemy zarządzania bezpieczeństwem (SMS) Opracowujemy, wdrażamy, utrzymujemy i audytujemy  SMSy, w tym używamy rozwiązań do zarządzania danymi zgodne z normą ANSI / AIHA Z10 w sprawie konsensusu i / lub kodeksem ISM oraz certyfikowacji przez OHSAS 180001.

Analiza zagrożeń Zidentyfikujemy zagrożenia poprzez systematyczny proces przy użyciu zaakceptowanych technik analitycznych bezpieczeństwa systemu, takich jak analiza drzewa błędów, analiza błędów i efektów oraz analiza przyczyn pierwotnych.

Ocena ryzyka Ustalamy kryteria narażeń i prawdopodobieństwa oraz jakościowo i ilościowo oszacuj ryzyko wpadki związane z każdym zidentyfikowanym zagrożeniem.

Środki łagodzące ryzyko Zidentyfikujemy potencjalne alternatywy ograniczania ryzyka nieoczekiwanego i oczekiwane skuteczność każdej alternatywy lub metody.

Test na bezpieczną konstrukcję Opracujemy testy i demonstracje, takie jak testy użyteczności systemu, w celu sprawdzenia wybranych funkcji bezpieczeństwa systemu.

Praktyki bezpieczeństwa systemu, zasady, standardy, procedury i narzędzia wdrażania – zasady zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa systemu w wymagania i zasady, stworzymy procedury wdrażania, opracowujemy aplikacje bezpieczeństwa systemu i opracujemy standardy techniczne i wytyczne.

Inżynieria Czynnika Ludzkiego

Modelowanie czynnika ludzkiego (HFE – ang. Human Factor Engineering) to złożony proces obejmujący zarówno wpływ decyzji operatora na system jako całość, ale także interakcję z samym system informatycznym.  W nomenklaturze polskiej przyjęło się mówić o systemach CTO (człowiek -technika-otoczenie) Specjalizujemy się w systemach wsparcia technicznego i ich interakcji z operatorem.

Cele inżynierii czynników ludzkich obejmują:

  • Poprawa wydajności człowieka
  • Ulepszona świadomość sytuacji
  • Ulepszona dostępność personelu
  • Poprawiona satysfakcja użytkownika końcowego
  • Zmniejszony błąd ludzki
  • Redukcję ryzyko dla bezpieczeństwa i zdrowia
  • Zmniejszone obciążenie pracą
  • Dostosowanie wymagania szkoleniowe
  • Zmniejszone wymagania konserwacyjne

Zakres usług HFE

System VTMIS jako skomplikowany układ CTO

Możemy Państwu pomóc w następujących obszarach:

  1. Integracja systemów ludzkich (HSI) – Włączenie potrzeby fizycznych, poznawcze, możliwości i ograniczenia użytkownika  do etapów rozwoju, testowania i wdrażania w całym procesie projektowania i pozyskiwania systemów. Odpowiednie obszary obejmują siłę roboczą, personel, szkolenia, warunki mieszkaniowe, bezpieczeństwo personelu, zdrowie zawodowe i przeżywalność personelu.
  2. Standardy HFE Opracowujemy  techniczne standardy HFE, wytyczne i listy kontrolne HFE jako narzędzia do weryfikacji kryteriów projektowania HFE w oparciu o potrzeby użytkowników.
  3. Testowanie  i ocena poprzez zapewnienie oraz planowanie testów bezpieczeństwa i HFE, zbieranie danych, analizę danych i wsparcie raportowania testów technicznych i operacyjnych przy użyciu technik takich jak ocena heurystyczna, obserwacja, kwestionariusze i wywiady, analiza błędów ludzkich i pomiar wydajności człowieka od rozwoju technologii poprzez rozwój systemu i demonstrację do produkcji i wdrożenia.
  4. Projektowanie i analiza HFE Zapewnij już dziś optymalne bezpieczeństwo i wydajność człowieka, a także ogólną efektywność systemu dzięki projektowaniu interfejsów komputerowych dla ludzi, wyświetlanych informacji w celu wspomagania podejmowania decyzji i rozpoznawania sytuacji, kontroli i wyświetlaczy maszyn i urządzeń, projektowania i optymalizacji zadań i procesów oraz projektowania stacji roboczych i przestrzeni roboczej.
  5. Analiza użyteczności, projektowanie i ocena Upewnij się, że produkty spełniają potrzeby użytkowników i maksymalizują łatwość, z jaką użytkownicy mogą wchodzić w interakcje z produktami, co skutkuje projektem skoncentrowanym na użytkowniku, który zapewnia obniżone koszty dzięki zminimalizowanemu czasowi szkolenia i mniejszej liczbie iteracji projektowych oraz lepszej wydajności użytkownika dzięki zwiększonej wydajności użytkownika i mniejszej liczbie błędów ludzkich.
  6. Ocena i projektowanie stron internetowych Twórz użyteczne i łatwe w nawigacji strony internetowe, które skutecznie wyświetlają informacje użytkownikowi, zachowując spójny, atrakcyjny wizerunek marki. Projekty stron internetowych są zgodne z istniejącymi projektami stron internetowych i standardami dostępności, takimi jak World Wide Web Consortium (W3C) i sekcją 508.

PIANC COPEDEC

Philippine Ports Authority (PPA) ma przyjemność gościć 10. międzynarodową konferencję na temat inżynierii przybrzeżnej i portowej w krajach rozwijających się (COPEDEC) w dniach 16-20 listopada 2020 r. W Manili.  

Temat wydarzenia „Wzmocnienie transportu wodnego i zrównoważonego rozwoju obszarów przybrzeżnych” jest rzeczywiście na czasie, ponieważ Filipiny i inne kraje rozwijające się zajmują się niezliczonymi kwestiami portowymi, od wpływu zmian klimatycznych po bezpieczeństwo cybernetyczne i wydajność logistyki.  

Wydarzenie jest dedykowane dla  lokalnych i międzynarodowych projektantów portów, inżynierów, a także ekspertów ze środowiska akademickiego, biznesowego i przemysłowego, aby dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach tygodniowego wydarzenia pełnego prezentacji technicznych, dialogu i współpracy, które mają na celu dostarczenie rozwiązań i strategii wdrażania w kierunku przyszłość.   Jay Daniel R. Santiago Oczekujemy również, że konferencja zapewni uczestnikom większe i głębsze zrozumienie różnych dostępnych technologii i aplikacji informatycznych oraz nauczy się, jak dostosować technologię do strategii biznesowej.

SIGTTO

 

Towarzystwo SIGTTO to międzynarodowy organ ustanowiony w celu wymiany informacji technicznych i doświadczeń między członkami branży w celu zwiększenia bezpieczeństwa i niezawodności operacyjnej tankowców i terminali gazowych. W tym celu Towarzystwo publikuje opracowania i opracowuje dokumenty informacyjne i referencje dla wskazówek członków branży. Utrzymuje współpracę z innymi organami przemysłu, agencjami rządowymi i międzyrządowymi, w tym z Międzynarodową Organizacją Morską IMO, w celu lepszego promowania bezpieczeństwa i integralności systemów transportu i składowania gazu.

Od momentu powstania celem SIGTTO  było nieustanne promowanie najlepszych praktyk wysyłka i terminal gazu płynnego przemysłu. Ponadto Towarzystwo wypromowało szereg materiałów, zaleceń i wytycznych dla członków branży. To reprezentuje skumulowaną własność intelektualną SIGTTO, a większość z materiałów została przyjęta przez organy regulacyjne ds. zarządzania wysyłki gazu i podmioty jak armatorzy czy terminale.

OCIMF

OCIMF powstał w kwietniu 1970 r. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie opinii publicznej zanieczyszczeniem morza, w szczególności ropą naftową, po incydencie z Torrey Canyon w 1967 r. Na początku lat 70. XX wieku zaczęły pojawiać się różne inicjatywy przeciwdziałania zanieczyszczeniom na szczeblu krajowym, regionalnym i międzynarodowym, ale z niewielką koordynacją. Poprzez OCIMF przemysł naftowy był w stanie odgrywać silniejszą, koordynującą rolę w odpowiedzi na te inicjatywy, dzięki czemu jego fachowa wiedza była szeroko dostępna dzięki współpracy z rządami i organami międzyrządowymi.

OCIMF uzyskał status konsultacyjny w IMO w 1971 r. I nadal przedstawia poglądy przemysłu naftowego na spotkaniach IMO. Od tego czasu jego rola rozszerzyła się, aby uwzględnić zmieniającą się działalność morską członków. Do jego zadań należą obecnie cysterny, barki, morskie statki pomocnicze i terminale, a jego porady obejmują takie kwestie, jak żegluga lodowa i piractwo na dużą skalę, które rzadko dotykają przemysł naftowy, gdy OCIMF został po raz pierwszy utworzony w latach 70-tych.

Obecne członkostwo OCIMF obejmuje 107 firm na całym świecie. Obecnie OCIMF jest powszechnie uznawany za głosem przemysłu naftowego, który zapewnia wiedzę fachową w zakresie bezpiecznego i przyjaznego dla środowiska transportu i przeładunku węglowodorów na statkach i terminalach oraz ustanawia standardy dla ciągłego doskonalenia. Członkostwo jest rozległe i obejmuje każdy główny koncern naftowy na świecie wraz z większością National Oil Companies. OCIMF ma wiele powodów do dumy. Przyczyniło się to nie tylko do znacznej ilości regulacji w IMO mających na celu poprawę bezpieczeństwa tankowców i ochronę środowiska, ale wprowadziło również ważne nowe wytyczne dotyczące pilnych bieżących kwestii, takich jak piractwo i żegluga arktyczna. Wraz z procesem wprowadzania nowych, zaakceptowanych na szczeblu międzynarodowym regulacji, koniecznie powolnych, gdy przecina wiele krajów i jurysdykcji, OCIMF jest w wyjątkowej sytuacji, dzięki której może wykorzystać ekspertyzę swoich członków, aby kontynuować potrzebne wskazówki w ważnych kwestiach branżowych. Zapewnia to środki do poprawy praktyk w zakresie członkostwa i szerszej branży oraz służy jako cenny punkt odniesienia dla rozwoju regulacji. Oprócz obszernej biblioteki publikacji OCIMF ma bogate portfolio narzędzi, w tym program Reports Inspection Report (SIRE) oraz narzędzie do zarządzania tankowcami i samooceny (TMSA), które zyskały uznanie i uznanie na całym świecie. Nadal opracowuje nowe narzędzia, z OVID najnowszym, który zostanie uruchomiony w styczniu 2010 r., Oraz nowe narzędzie do inspekcji terminali w rozwoju.

ASCE

Amerykańskie Stowarzyszenie Inżynierów Lądowych reprezentuje ponad 150 000 członków zawodów inżynierii lądowej w 177 krajach. Założona w 1852 roku ASCE jest najstarszym społeczeństwem inżynieryjnym w kraju.

ASCE stoi na czele zawodu, który planuje, projektuje, konstruuje i zarządza społecznym silnikiem ekonomicznym i społecznym – środowiskiem zabudowanym – jednocześnie chroniąc i przywracając środowisko naturalne. Dzięki wiedzy o aktywnym członkostwie ASCE jest wiodącym dostawcą technicznych i profesjonalnych konferencji i kształcenia ustawicznego, największego na świecie wydawcy treści inżynierii lądowej i cywilnej oraz autorytatywnego źródła kodów i standardów chroniących społeczeństwo.

Towarzystwo rozwija techniczne specjalności inżynierii lądowej poprzez dziewięć dynamicznych instytutów i prowadzi z wieloma profesjonalnymi i publicznymi programami. Siła członków: wszystkie etapy kariery i studenci; wszystkie sektory i dyscypliny Siła lokalna: 76 sekcji, 160 oddziałów, 302 rozdziały studenckie i 130 młodszych grup członkowskich Siła techniczna: 9 specjalistycznych instytutów

INSTYTUT WYBRZEŻE, OCEANY, PORTY I RZEKI – COPRI

Utworzony w 2000 r. Instytut Wybrzeża, Oceanów, Portów i Rzek (COPRI) jest pół-autonomicznym instytutem Amerykańskiego Stowarzyszenia Inżynierów Budownictwa (ASCE), najstarszego krajowego społeczeństwa inżynieryjnego. Usługi COPRI mają na celu uzupełnienie tradycyjnej bazy inżynieryjno-inżynieryjnej ASCE i przyciągnięcie nie-inżynieryjnych pokrewnych specjalistów, którzy dążą do poprawy ich rozwoju zawodowego i technicznego.

IMO

IMO to wyspecjalizowana agencja Organizacji Narodów Zjednoczonych, która jest globalnym organem ustalającym standardy w zakresie bezpieczeństwa, ochrony i ekologiczności żeglugi międzynarodowej. Jego główną rolą jest stworzenie ram regulacyjnych dla przemysłu żeglugowego, które są uczciwe i skuteczne, powszechnie przyjęte i powszechnie wdrażane.   Innymi słowy, jego rolą jest stworzenie równych warunków działania, tak aby operatorzy statków nie mogli rozwiązać swoich problemów finansowych poprzez zwykłe ograniczanie granic i obniżanie poziomu bezpieczeństwa, ochrony i wydajności środowiskowej. Takie podejście zachęca również do innowacji i wydajności.   Żegluga to prawdziwie międzynarodowy przemysł i może działać skutecznie tylko wtedy, gdy same przepisy i normy zostaną uzgodnione, przyjęte i wdrożone na arenie międzynarodowej. IMO jest forum, na którym odbywa się ten proces.

 

IMO obejmuje wszystkie aspekty żeglugi międzynarodowej - w tym projektowanie, budowę, wyposażenie, załogę, eksploatację i utylizację statków - aby zapewnić, że ten ważny sektor pozostanie bezpieczny, przyjazny dla środowiska, energooszczędny i bezpieczny.
 
Żegluga jest istotnym elementem każdego programu przyszłego zrównoważonego wzrostu gospodarczego. Poprzez IMO państwa członkowskie organizacji, społeczeństwo obywatelskie i przemysł żeglugowy już współpracują, aby zapewnić trwały i wzmocniony wkład w ekologiczną gospodarkę i wzrost w zrównoważony sposób. Promowanie zrównoważonej żeglugi i zrównoważonego rozwoju morskiego jest jednym z głównych priorytetów IMO w nadchodzących latach.

Jako część rodziny Narodów Zjednoczonych IMO aktywnie pracuje nad Agendą na rzecz zrównoważonego rozwoju do roku 2030 i powiązanymi celami zrównoważonego rozwoju. W rzeczywistości większość elementów agendy 2030 zostanie zrealizowana tylko dzięki zrównoważonemu sektorowi transportu wspierającemu światowy handel i ułatwiającemu globalną gospodarkę. Komitet Współpracy Technicznej IMO zatwierdził formalnie powiązania między działaniami pomocy technicznej Organizacji a celami zrównoważonego rozwoju. Podczas gdy cel oceanów, SDG 14, ma kluczowe znaczenie dla IMO, aspekty pracy organizacji mogą być powiązane ze wszystkimi indywidualnymi SDG.
 
Efektywność energetyczna, nowe technologie i innowacje, edukacja i szkolenia morskie, bezpieczeństwo morskie, zarządzanie ruchem morskim i rozwój infrastruktury morskiej: opracowanie i wdrożenie, za pośrednictwem IMO, globalnych standardów obejmujących te i inne kwestie będzie stanowić podstawę zobowiązania IMO do zapewnienia ramy instytucjonalne niezbędne dla zielonego i zrównoważonego globalnego systemu transportu morskiego.

PIANC The World Association for Waterborne Transport Infrastructure

PIANC to międzynarodowa organizacja zrzeszająca profesjonalistów z zakresu projektowania i eksploatacji dróg wodnych i budowali hydrotechnicznych. Nadrzędnym celem organizacji jest zapewnienie wysokich standardów projektowania infrastruktury portowej i brzegowej dla transportu wodnego (morskiego i śródlądowego).

PIANC jest ponad polityczną organizacją typu non profit, która zrzesza rządy krajów członkowskich, organizacje i przedsiębiorstwa oraz indywidualnych członków.

PIANC od 1885 roku zapewnia nieprzerwanie najwyższy poziom doradztwa inżynierskiego dla kolejnych pokoleń naukowców i projektantów poprzez rozliczne publikacje. Praca w PIANC odbywa się w 8 tematycznych komisjach oraz szeregu grup roboczych, publikujących swoje ekspertyzy w formie reportów. Podobnie jak odrobinę starsze organizacje bliźniacze (ASCE – American Society of Civil Engineers i USACE – U.S. Army Corps of Engineers) PIANC forsuje model kultury inżynierskiej opartej na wiedzy, doświadczaniu i nauce, co przekłada się na szereg wytycznych krajowych i międzynarodowych.

PIANC POLSKA Polska sekcja PIANC został utworzona w latach 50 tych ubiegłego wieku, odtąd polscy inżynierowie mogli swobodnie przedstawiać swoje rozwiązania światu i obserwować rozwiązania kolegów z innych krajów. Miało to zasadnicze znacznie dla całej rzeszy projektantów i hydrotechników. Z początku sekretariat PIANC prowadziła Politechnika Gdańska, a następnie Instytut Morski w Gdańsku. Obecnie rolę sekretariatu pełni Instytut Inżynierii Ruchu Morskiego z Akademii Morskiej w Szczecinie. Wśród zasłużonych członków PIANC (honorary member) wyróżnia się Polak – Ś.P. prof. dr hab. d.hc. inż. Bolesław Mazurkiewicz, nauczyciel całych pokoleń polskich inżynierów, oraz hydrotechnik z szeregiem wdrożonych, przełomowych osiągnieć w kraju i za granicą.